Illums Bolighus er et af Danmarks mest ikoniske designshuse, som gennem mange år har opbygget et strækt og troværdigt brand.
Men hvordan sikrer man sig, at fastholde sine værdier og brand når det hele rykker online, og konkurrencen intensiveres?
Vi har gennem de sidste 2 år varetaget Illums Bolighus’ Facebook annoncering og ikke bare sikret dem en tilstedeværelse på de sociale medier, men også en massiv vækst online.
Det har b.la. resulteret i at Illums Bolighus har haft mulighed for at investere yderligere i deres online salgskanal med b.la. en ny webshop.
Når vi arbejder med en stor multibrandstore, som Illums Bolighus med +25.000 varenumre, er det afgørende at tænke relevans ind i alle steps af vores funnelen.
Vi skulle sikre, at alt trafik til sitet, blev eksponeret over for relevante annoncer i vores retargeting. Alt i mens vi løbende byggede mere volume på i vores prospecting spor.
Når der arbejdes med den konto størrelse, giver det naturligt mange muligheder i annoncering ift. segmentering. Vi implementerede derfor skræddersyede retargetingflows på alle kategorier, som øgede relevans markant.
Disse retargetingflows følger op på alt trafik fra alle kanaler og sikrer at vi får konverteret flest mulige besøgende.